reklam
GÜNCEL YEREL HABER 7,Dİ 24 SAAT GÜNCEL SİZİN SİTENİZ HOŞGELDİNİZ
Lütfen Dikkat Sağlık Saç Bakımı Bitki Gibi Bi Çok Bakımla İlgili Yazılarımız Var Lütfen Bir Dokdurunuzu Ve Ya Bir Kuaförünüzü Danışmadan Buradaki Ürünleri Denemegin Sitemizdeki Bu Yazdıklarımız Site https://duguntvcine.blogspot.com.tr Sorumlu Degildir

KİŞİLERE ÖZEL BAŞ SAYFADA REKLAMLARI BURADA GÖZÜKECEKDİR


REKLAM BÖLÜMÜ


Diyetinize Yardımcı Egzersiz Hareketleri Sizinle Birlikte!

Yazar fotoahmet 15 Mart 2018 Perşembe 0 yorum
Yaz tatili planları yapılırken aynı zamanda fit bir vücuda sahip olmak için de bir takım çalışmalara başlanır. Fit bir vücut için diyetinizin yanında spor salonuna gitmek şart değil ama düzenli yapılan egzersiz hareketleri hızlı bir sonuç almak için tercih edilebilir.

Yaza Fit Bir Vücutla Girmek İçin Evde Yapılabilecek Hareketler:
Tek başına egzersiz yaparak sıkı bir vücuda sahip olamayabilirsiniz egzersizin yanında uyku düzeni ve beslenme alışkanlıklarının da önemli olduğu unutulmamalıdır.

Evde Yapılabilecek Fitness Egzersiz Hareketleri
Beslenme ve uyku düzeni ile birlikte, aletsiz, evde yapılabilen egzersizler ile de istenilen neticeye ulaşabilirsiniz. Düzenli yürüyüş, squat, şınav, mekik hareketi evde kendi kendinize yapabileceğiniz hareketlerdir.

Düzenli Yürüyüş
Etkili bir egzersiz için yürüyüş şart, bunun için; evde var ise yürüme bandı ile, yoksa dilediğiniz yerde tempolu minimum 30 dakikalık bir yürüyüş programı sıkı bir vücut için yardımcı olacaktır.

Squat
Squat hareketleri bacak ve kalça kısmını çalıştıran, aynı zamanda vücudun dik durmasına yardımcı olan bir harekettir. Doğru squat pozisyonu; sırt bölgesi dik, eller öne doğru açık ve sandalyede oturuyor gibi olmalıdır. oturma şeklinde dizler ayak parmak ucunu geçmemelidir. Sırt ve bacak kasları çalıştıran mükemmel bir harekettir.

Şınav Hareketi
Göğüs, omuz, kol, kalça, bel ve sırt kasları için şınav hareketi oldukça etkili ve tercih edilen bir harekettir. Doğru şınav hareketi için kollar omuz hizasında ve yüz karşıya bakacak şekilde olmalıdır. şınav hareketini yaparken zorlanıyorsanız yüzükoyun yere yatar pozisyonda, dizleri ve elleri yere koyarak da gövdeyi kaldırma hareketini yapabilirsiniz.

Mekik
Karın kaslarının çalışmasında en etkili hareket mekiktir. Sırt üstü yatarak, ayaklar birleşik ve eller ensede olarak yatıp kalkma hareketidir. Bu hareket 8’erli 4 set şeklinde başlanabilir daha sonra da sayıyı artırmak gerekebilir.

Hiç yorum yok:


FACEBOOK SAYFAMIZDAN YAZABİLİRSİNİZ


ÇİNE DOSTFM ÇEPDE DİNLE TIKLA